Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145/146 или Пежо 306?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 145/146 или Пежо 306?

    Та значи един приятел ще си купува кола и се колебае м/у тези 3 модела.Определено Алфите го кефят много повече от Пежото но са му казали че то е по-добро по отношение на качеството и харчело по-малко. Аз го съветвам да взима Алфата но ако Пежото е по-добро и се прецака после аз ще съм виновен.Та исках да разпитам всички собственици на някой от тези 3 модела(ако има някой наблюдения в/у Пежото) кое е по-доброто.
    За 164 знам къде са и слабите места и ми е ясно всичко.От 145/146 обаче си нямам на представа.

    Интересува ме кое създава проблеми-окачването ли,двигател,електроника скъпа ли е потдръжката.Колко харчи?Най-вероятно ще е или 1.4(90коня) или 1.6(103) щото иска и да е икономична.Внос ще е задължително от Германия.

    Помогнете със савети и информация че незнам какво да го посаветвам вече

  • #2
    от това което си писал, разбирам че си се насочил към боксер двигател...

    моята е 1.6 ТС 120 к.с, , тоест данните може да не са ти от полза, ако е така сори )

    градско - 13-14 /100
    междуградско - 10/100
    това е с вкл. климатик

    поне моята е екстремно ниска, следствие на което сега съм в бокса със строшен картер

    вози яко по твърдо от 164 )))

    мен колата много ме кефи, и това ми се струва нелоша цена за удоволствието...
    обаче ако човека не е истински фен ....
    рискуваш - 1) да се влюби в алфите и да ти е благодарен, или 2) да те псува

    колегите с боксерите предполагам ще ти кажат повече за техните коли
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #3
      Моят съвет е да избягва боксера...не поради друга причина, ами защото ако се счупи нещо тогава майка плаче...от майстори и цени.

      По-добре 1.4Т.С. 103 коня...един приятел си взе такава и е много доволен. Проблеми никакви...градско харчи около 9-10л. извън обаче е около 6-7л.

      Скъпите неща са свещите които са 300-400лв. комплекта за 8те. НО се сменят на 100 000км. така, че се избиват.

      Ролката на ангренажния ремак е около 180лв. + 40лв. за малката.

      Това са скъпите неща....другото си е ОК...

      Щом колата ще е от Германия, мисля че няма да има ядове с нея...
      sigpic
      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

      Comment


      • #4
        Айде сега пък да бяга от боксерите! Много си е добре боксера,малко трудно се обслужва в смисъл ремонт но пък за + нема да говориме,1.4 боксер е мойта колата се държи перфектно за кубатура и коне!Слагай добро масло и нямаш грижи!
        0-100=10 сек.(11.3 по каталог)
        градско ми гори 9 но карам яко,така че всички се обръщат,те така или иначе се обръщат кат видят Алфа де.....
        Извънградско с 4 човека и багаж може хич да не ви се вярва но ми гори 5.5-6 при каране 120-130!!!! Но общо взето аз карам само градско и смесен цикъл гори =5лв 95H=48 КМ!!!Макс.скорост 200км+..

        Не си мисли че боксера е несполучлива концепция на ДВГ!
        Купувай и не се чуди!
        Live a guidare la mia bella macchina,guidare per vivere e sentire il battito del mio CUORE SPORTIVO 145 1.9 JTD с джанти от Милано и новия цвят BLACK DAITONA FERRARI EX.bella 33Imola''156 2.4JTD''GTV

        Comment


        • #5
          Няма значение какъв е двигателя събирам всякакви данни.Този разход от 13-14 хич не ми се нрави 9-10 по става.

          За окачването нищо не казвате.Всички знаем че Алфите имат малко слабо окачване за наще пътни условия. Трансмисията как е създава ли проблеми?

          Той иска дизел но те са доста скъпи и няма да стане.До 2000 евро мисля че ще се намери добра 145/146.

          Или пък да го насоча към 155?Как мислите?

          Comment


          • #6
            Слабо окачване,пълни глупости! Мойта по такива пътища е карам че майката и е......м,сутрин за работа минавам през няколко селца пътя е АД.Вечер пак и пак и пак.....вярвай ми че предницата ми е бетон само единия накрайник ми потропва по малко щото пружината ми е смачкана -витките са допрени една до друга и се разби малко(търся си пружина)Колата се кара ,да не кажа голяма дума, по офроуд маршрут и ако тва не е здрава предница здраве му кажи!
            Live a guidare la mia bella macchina,guidare per vivere e sentire il battito del mio CUORE SPORTIVO 145 1.9 JTD с джанти от Милано и новия цвят BLACK DAITONA FERRARI EX.bella 33Imola''156 2.4JTD''GTV

            Comment


            • #7
              kefo написа:


              За окачването нищо не казвате.Всички знаем че Алфите имат малко слабо окачване за наще пътни условия. Трансмисията как е създава ли проблеми?


              незнам да се смея ли да плача ли
              реших какво да правя ще се смея
              ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
              ALFA ROMEO 33 1.5 TI

              Comment


              • #8
                Live a guidare la mia bella macchina,guidare per vivere e sentire il battito del mio CUORE SPORTIVO 145 1.9 JTD с джанти от Милано и новия цвят BLACK DAITONA FERRARI EX.bella 33Imola''156 2.4JTD''GTV

                Comment


                • #9
                  Abe, ne sa ot nai- zdravite, ama karai da varvi

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Kostadin
                    kefo написа:


                    За окачването нищо не казвате.Всички знаем че Алфите имат малко слабо окачване за наще пътни условия. Трансмисията как е създава ли проблеми?


                    незнам да се смея ли да плача ли
                    реших какво да правя ще се смея
                    Neznam na teb kakvo ti e tolkova sme6noto

                    Ama kak smenih 6arnirite i k.nakrainici na 50`000 ne mi e nikak sme6no Za vtulkite na prednite nosa4i koito izkaraha 1 godina sy6to ne mi e sme6no! Na teb kak mnogo li 6te ti e veselo??????

                    Comment


                    • #11
                      НЕ съм казал, че боксера е лош двигател. Напротив дори е по-здрав от редовите, защото е по-добре балансиран и т.н.

                      Само, че е труден за правене от БГските специалисти.

                      Иначе за окачването
                      sigpic
                      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от KGB

                        Иначе за окачването
                        Kakvo za oka4vaneto

                        Kolo struvat:6arnir,k.nakrainik,vtulki na nosa4a,tampon na makfersona,lager?Bielni i osnovni lageri,semering na k.val ot kym mahovika?

                        KOmplekt syedinitel kolko e?

                        Comment


                        • #13
                          смешно ми е това, че баща ми има alfa 33 от 10г. карана е по всякакви пътища и повярваими за тези 10г. и 200000km пробег не сме и правили нищо по окачването ама нищо за мен това говори само по себе си колко е здраво окачването на една alfa
                          ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                          ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                          Comment


                          • #14
                            Според мен, при такъв избор трябва да се вземат предвид обективни и субективни съображения.
                            А именно, обективно /виж този линк/ :
                            по-голям разход на гориво, но по-голяма мощност и динамика при алфата;
                            по-просторно купе, изработено от по-качествени материали и много по-ергономичен дизайн пак при алфата
                            субективно:
                            емоцията и чувството за стабилност при управлението на двата автомобила са несравними, отново в полза на алфата
                            дизайна на интериора и екстериора от естетическа гледна точка......мисля да оставя без коментар
                            и т.н.
                            може би единственото което се сещам в плюс на френския автомобил са евтините резервни части....но в крайна сметка мисля,че всеки от нас по един или друг повод е стигнал до извода, че ЕВТИНОТО СИ Е ЕВТИНО
                            Относно здравината на 2-та автомобила, мисля, че са равностойни.

                            P.S.Искам да добавя, че съм карал и двата автомобила и мнението ми е базирано на личен опит

                            2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
                            1998 145 1.6 T.SPARK

                            Comment


                            • #15
                              аз без да съм карал 33 ще изкажа едно мнение, баизрано на разговора ми с един върл алфист от Смолян, който е на 40 и канче години и ми разказваше за окачването на 33 - с две думи - уникално! Заради боксера отпред, самият мотор е използван за база за окачването, освен това раменете на носачите били дълги близо метър (описа ми я като жабешки крака, много здрава и стабилна)
                              Честно да си кажа, не съм разглеждал окачване на 33, но все повече ми се иска да го усетя как е на пътя, а за 155 мога да кажа че е много добре, но за здравината мога да поспоря.

                              по окачване 33 е №1....явно
                              sigpic
                              === 75 1.8 T '86 ===
                              === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                              If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                              Comment

                              Working...
                              X